تشكيل 210 هسته مردمي پيشگيري از جرم در كردستان
نوشته شده توسط : سوران زندی
 
يك مسئول در دادگستري كردستان اعلام كرد:
تشكيل 210 هسته مردمي پيشگيري از جرم در كردستان

خبرگزاري  کرد نیوز: معاون حفاظت اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري كردستان از تشكيل 210 هسته مردمي پيشگيري از جرم در اين استان خبر داد.


 

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج، حسن بابايي در نخستين گردهمايي نمايندگان ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي در سازمان‌ها و ادارات كل استان در سنندج اظهار داشت: اين هسته‌ها از سال 84 تاكنون تشكيل شده و اكنون 2 هزار و 100 نفر گزينش شده در قالب اين هسته‌ها در بحث پيشگيري از جرم فعاليت دارند.
وي افزود: اين هسته‌ها در بين اقشار مختلف مردم از جمله وكلا، پزشكان، اصناف و بازاريان، خبرنگاران، فرهنگيان، اساتيد و ساير تشكيل شده است.
معاون اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري كردستان هدف از تشكيل اين هسته‌ها و همچنين پرونده‌هاي ارشادي را جلوگيري از وقوع جرم، حفظ آبروي اشخاص و همچنين جلوگيري از ورود به دادگستري و تشكيل پرونده قضايي و كيفري براي افراد است.
بابايي با بيان اينكه هر زمان كه مردم در بحث پيشگيري نظام اسلامي را ياري داده‌اند، پيشگيري موفق بوده است، خاطرنشان كرد: با تشكيل اين هسته‌ها، پيشگيري در لايه‌هاي جامعه محقق شده و اهداف مدنظر دست يافتني مي‌شود.
وي همچنين ارتقاي سلامت اداري و جلوگيري از فساد در ادارات را از ديگر اهداف اين هسته‌ها و تعيين رابطين پيشگيري عنوان كرد و افزود: اين مهم زمينه ارتقاي سلامت و كنترل مفاسد اداري و نيز آبروي همكاران اداري حفظ ميشود.
معاون اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري كردستان تاكيد كرد: اين مهم علالوه بر مصون‌سازي ادارات، جلوگيري از تبديل جرائم به جرائم سازمان يافته و حفظ آبروي اداره به دنبال دارد.
بابايي در پايان خاطرنشان كرد: با تدابير و آموزش‌هاي لازم رابطين پيشگيري از جرم در ادارات، زمينه ظهور و بروز جرم در ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي به صفر مي‌رسد.
در پايان اين گردهمايي، طي حكمي فريد سماواتي سرپرست روزنامه ايران در كردستان به عنوان مسئول هسته مركزي پيشگيري از جرم خبرنگاران معرفي شد.
 




:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: